WIE ZIJN WIJ ?

Dit project is veel meer dan een ‘excuus om te ondernemen’. Het is het resultaat van een uitdaging die drie oude vrienden bijna een jaar geleden samen aangingen: het ‘evangeliseren’ van het soort producten dat ze toen op hun pad vonden in restaurant « La Distillerie » in Bourglinster (Luxemburg), bij de bekroonde chef René Matthieu.

Met zijn zegen en zijn kostbaar advies voor de lancering transformeerden de drie vrienden een buitengewoon lekker restaurantproduct in een duurzaam verhandelbaar assortiment dat zowel particulieren als gastronomische chefs en gaarkeukens aanspreekt en dat inspeelt op hun uiteenlopende behoeften. Het product bewijst immers hoeveel « goeds » je ook met producten « zonder » kan maken.

Voor Philippe Limbourg, een van de drie « musketiers », werd het een prioriteit toen bleek dat zijn dochters met voedselintoleranties kampten. De gastronoom die vijftien jaar lang de redactie van Gault&Millau leidde, heeft ondertussen zijn pen aan de haak gehangen (maar niet zijn vork, noch zijn fijne smaak). Hij roert voortaan zelf in de potten en kreeg de taak toegewezen om recepten te ontwikkelen en toezicht te houden over de productie in de werkplaats.

Bernard de Burlin, serial ondernemer en dynamische marketeer, staat aan zijn zijde garant voor de ontwikkeling van de business-strategie voor België en het buitenland. Jean-Christophe Duplat, levensgenieter en man van cijfers, waakt tot slot over de financiële stabiliteit en een gestage groei.